Usein kysytyt kysymykset
Jos et löydä vastausta kysymykseesi tästä, ole yhteydessä asiakaspalveluumme 0207 433 601.
Lahjakortin saajalle
Olen saanut Perfect Finnish -lahjakortin. Mitä teen nyt?
Lahjakortin lunastaminen on helppoa. Klikkaa sivuston yläreunasta Lunasta lahjakortti -linkkiä ja seuraa ohjeita. Kun olet valinnut mieleisesi lahjan, toimitamme toimitamme sen sinulle Suomeen noin 4–7 ja EU-maihin noin 7–10 arkipäivän kuluessa.
Voinko lunastaa lahjakorttini, vaikka se on vanhentunut?
Lahjakortti täytyy käyttää viimeistään siihen merkittynä päivänä. Vanhentuneita lahjakortteja ei valitettavasti voi lunastaa.
Voinko lunastaa lahjakorttini puhelimitse?
Perfect Finnish -lahjakorttien tuotteet vaihtuvat jatkuvasti sesongin mukaan. Siksi suosittelemme valitsemaan lahjatuotteen helposti sivustomme kautta. Jos tämä ei jostain syystä ole mahdollista, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme (puh. 0207 433 604).
Miten tilaamani lahja toimitetaan?
Tuotteet toimitetaan Postin Postipaketti- tai SmartPost -kuljetuksella.
Miten kauan lahjakortti on voimassa?
Näet lahjakortin voimassaoloajan kortin sisäsivulta, sähköposti- tai tekstiviestistä tai sähköpostin liitteenä toimitetusta PDF-liitetiedosta.
Voiko lahjakortin vaihtaa rahaksi?
Lahjakorttia ei voi vaihtaa rahaksi.
Voinko tilata korkeamman hintakategorian tuotteita, ja maksaa erotuksen?
Lahjakortilla voi lunastaa vain lahjakortin kategorian tuotteita. Tuotevalikoima elää sesongin mukaan. Jos et nyt löydä sopivaa tuotetta, voit odottaa ja lunastaa lahjakortin myöhemmin. Muista kuitenkin lunastaa lahjasi kortin voimassaoloaikana.
Voinko lunastaa alemman kategorian lahjan lahjakortillani?
Lahjakortilla voi lunastaa vain lahjakortin oman kategorian tuotteita.
Tuotevalikoima elää sesongin mukaan eli jos nyt et löydä sopivaa tuotetta, voit odottaa ja lunastaa lahjakortin myöhemmin.
Muista kuitenkin lunastaa lahjasi kortin voimassaoloaikana.
Voinko vaihtaa minulle toimitetun tuotteen toiseen saman kategorian tuotteeseen?
Jos tuotteessa ei ole vikaa, tuotevaihtoon ei ole oikeutta. Viallisen tuotteen vaihdamme luonnollisesti ehjään veloituksetta. Kun palautat viallisen tuotteen, mainitsethan Postin henkilökunnalle, että kyseessä on asiakaspalautus 605202/PORIN Innoflame Oy:lle. Muista pyytää ja säilyttää kuitti. Palautusosoite on Innoflame Oy, Kirrintie 2, 28880 PORI.
Onko tuotteilla takuu?
LUNASTA LAHJAKORTTI
Tuotteilla on vuoden takuu toimituspäivästä.
Lahjakortin ostajalle
Minkä arvoinen lahjakortti on?
Lahjakortin ostaja voi valita lahjakortin arvon. Lahjakortteja on useita eriarvoisia. Edullisin lahjakortti on arvoltaan 25 €, arvokkain 500 €. Hinnat ovat alv 0 % ja sisältävät toimituskulut.
Huomioithan, että painettujen korttien hinta on 2,50 €/kpl.
Miten lahjakortit toimitetaan?
Lahjakortit voidaan toimittaa sähköpostina, PDF-tiedostona sähköpostitse, tekstiviestinä tai painettuna postitse. Sähköposti- tai tekstiviestinä toimitettavat lahjakortit lähetämme suoraan vastaanottajille. PDF-lahjakortit toimitamme yhtenä liitteenä tilaajan sähköpostiosoitteeseen ja painetut lahjakortit tilaajan postiosoitteeseen. Huomioithan, että painettujen korttien lisähinta on 2,50 €/kpl.
Millä maksutavoilla lahjakortit voi maksaa?
Käytössämme on Suomen Verkkomaksut -maksupalvelu. Voit käyttää maksamiseen kotimaisia verkkopankkitunnuksia sekä luottokortteja.
Lahjakortteja voi tilata myös laskulla. Voit valita laskun painettujen korttien maksutavaksi verkkokaupassa. Jos tilaat sähköisiä lahjakortteja yli 50 kappaletta, on myös ne mahdollista tilata laskulla ottamalla yhteyttä myyntitiimiimme puhelimitse. Myyntimme palvelee numerossa 0207 433 601.
Voiko lahjakortteja tilata puhelimitse?
Voi toki. Myyntimme palvelee numerossa 0207 433 601.
Voiko lahjakortteja personoida?
Kyllä. Lahjakortin toimitustavasta riippuen voit muokata esimerkiksi lahjakortin tervehdystekstiä, logoa ja kuvaa.
Myös lahjavalikoima on mahdollista räätälöidä sekä hinnaltaan että tuotteiltaan toiveiden mukaiseksi.
Myyntimme kertoo mielellään lisää personointimahdollisuuksista ja lahjavalikoiman räätälöimisestä numerossa 0207 433 601.
Voiko lahjakorttiin liittää henkilökohtaisen viestin?
Kyllä. Lahjakorttia tilatessa voit syöttää henkilökohtaisen tervehdyksen ja haluamasi kuvan - vaikka yrityksen logon tai valokuvan. Tervehdyksesi näytetään lahjan saajalle kun koodi on syötetty lunastussivulla. Tämä sisältyy lahjakortin hintaan.
Voiko saada yksilöllisen lahjavalikoiman yritykselle?
Halutessasi voimme räätälöidä yrityksellesi toivomustesi mukaisen lahjavalikoiman, josta lahjakortin saajat voivat valita mieleisensä lahjan. Valikoiman räätälöinti on mahdollista, kun tilaat vähintään 200 lahjakorttia.
Jos haluat lisätietoja yksilöllisestä lahjavalikoimasta, palvelemme sinua numerossa 0207 433 601.
Kuinka kauan lahjakorttien toimitus kestää?
Sähköpostitse toimitettava lahjakortti saapuu sähköpostiin lähes välittömästi tilauksen jälkeen. Painetut kortit toimitetaan noin kahden viikon kuluessa siitä, kun aineisto on saapunut meille.
Miten verottaja suhtautuu lahjakorttiin?
Henkilökunnalle voi antaa verovapaasti enintään 100 euron arvoisen lahjan tai lahjoja henkilöä kohden kalenterivuoden aikana. Saajalleen verovapaita ovat siis sellaiset lahjakortit, joilla lahjan voi valita tietystä, rajatusta valikoimasta. Lue tarkentavia ohjeita henkilökuntaeduista verotuksessa verottajan sivuilta.
Lisätietoja: Henkilökuntaedut verotuksessa
Lisätietoja: Henkilökuntaedut verotuksessa
Pysyvätkö lahjakortin eri kategorioiden lahjavalikoimat samoina?
OSTA LAHJAKORTTEJA
Lahjavalikoima elää jokaisessa katergoriassa sesongin mukaan. Loppuunmyytyjen tuotteiden tilalle nostetaan uusia tuotteita ja näin valikoima pysyy ajan tasalla jatkuvasti.





